دکتر سعید یادگاری

متخصص و جراح بیماری‌های چشم

جراح و متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلک اوربیت و مجاری اشکی

دکتر سعید یادگاری

متخصص و جراح بیماری‌های چشم

جراح و متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلک اوربیت و مجاری اشکی

دکتر سعید یادگاری

دکتر سعید یادگاری جراح و متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلک اوربیت و مجاری اشکی، با بیش از ۱۸ سال سابقه درمان و جراحی چشم می باشد. دکتر یادگاری توانسته است مهارت و توانایی فراوانی در حوزه جراحی درمانی و زیبایی چشم کسب کند که تعداد مراجعین و همچنین رضایت آنها اثباتی برای این ادعا است.از خدماتی که در کلینیک چشم دکتر یادگاری در اختیار مراجعین محترم قرار می گیرد می توان به عمل های درمانی و بینایی از قبیل لیزیک و لازیک، آب مروارید، قوز قرنیه، انحراف چشم، ضعیفی چشم و غیره اشاره کرد.

خدمــــــــــات

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک روش زیبایی-درمانی برای برطرف کردن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پایین است که در سالهای اخیر بسیار رواج یافته

حفظ سلامت چشم کودکان بسیار اهمیت دارد، و از آنجا که کودکان قادر به ابراز مشکلات بینایی خود به نحو موثر نیستند، برنامه‌های منظم با یک چشم‌پزشک کودکانه بسیار مهم است. در این برنامه‌ها، چشم‌پزشکان کودکان مشکلات بینایی ممکن را تشخیص می‌دهند و در صورت لزوم، به درمان و توسعه بینایی کمک می‌کنند.

انحراف چشم به وضعیتی اطلاق می‌شود که یکی از چشم‌ها از محور دیگری خارج شده و به سمت دیگری جهت گرفته است. این وضعیت ممکن است در یک یا هر دو چشم اتفاق بیافتد. انحراف چشم ممکن است به صورت مستمر یا تا حدی متغیر باشد. این وضعیت ممکن است از دوران موقتی چشم تا اختلالات جدی در عضلات چشم ناشی شود.

آب مرواريد، كدر شدن عدسی چشم است كه منجر به مشکلات بینایی می شود.علائم آب مروارید تار شدن ،حساسیت شدید به نور و روشنایی.هزینه جراحی آب مروارید یا کاتاراکت

لیزیک نوعی عمل جراحی چشم است که به منظور رفع عیوب انکساری چشم در افراد نزدیک بین، دوربین و آستیگمات انجام می شود. در این عمل، چشم پزشک برای اصلاح قرنیه از لیزر اگزایمر استفاده می کند و نهایتا در اکثر موارد فرد بهبود یافته و دیگر نیازی به استفاده از عینک یا لنزهای تماسی ندارد.

افتادگی پلک (Ptosis) به وضعیتی اطلاق می‌شود که یک یا هر دو پلک چشم به طور غیرطبیعی پایین‌تر از حالت معمول قرار می‌گیرد. این مشکل می‌تواند به صورت ثابت (دائمی) یا متغیر (موقت) باشد. افتادگی پلک ممکن است تأثیر منفی بر دید و جلبک چشمی فرد داشته باشد.

نظرات بیماران

ایشون دکتری دلسوز و متعهد نسبت به بیمارانش می باشد، و از نظر ویزیت و درمان کاملا راضی ام ده سال پیش عمل لازیک چشمم توسط ایشون انجام شد و خداروشکر مشکلی نداشتم

آیلین

کارشون بسیار عالی و با حوصله و خوش برخورد از عملی که برای من انجام دادن بسیار راضی هستم

حبیبه

بهترین جراح چشم که تا به حال دیدم واقعا نمونه هستن ممنونم از جراحی های عالیشون

حسین

بسیارتوانادرحرفه خودونحوه برخورد وایجادآرامش دربیماربسیارعالی پایدارباشیددکتربزرگوار

اعظم
آدرس مطب
تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر(عباسپور)، بالاتر از بیمارستان دی، میدان توانیر، ساختمان طلا، طبقه ۶، واحد ۶۲
ساعت کاری مطب
شنبه
16:00 -21:00
دوشنبه
16:00 -21:00
چهارشنبه
16:00 -21:00
شماره های تماس
نوبت دهی: 02188672802
مشاوره: 09120617973