پلاسمای چشم | پلکسر دور چشم

پلاسمای دور چشم پلکسر برای خطوط، چروک و سیاهی دور چشم

پوست و چربی اضافی در اطراف پلک بالا می‌تواند سال‌ها به ظاهر ما بیافزاید، و حالتی پف کرده به صورت ما بدهد و حتی زمینه دید ما را مسدود کند. همچنین با ایجاد انگیزه های پزشکی ، می‌توان با افزودن یا از بین بردن چربی از اطراف پلک، به منظور اصلاح زخم و بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک، ظاهر چشم را از نظر زیبایی شناختی بهبود بخشید. لیفت پلاسمای چشم یا لیفت چشم پلکسر (Plexr) به عنوان یک روش غیر جراحی از دستگاهی استفاده می‌کند که از طریق یک سوزن، گرمای فرکانس رادیویی را به پوست منتقل می‌کند و در خطوط نقاط کوچک، پلک ها را می‌سوزاند.

لیفت پلاسمای چشم یک جایگزین قدرتمند و مؤثر برای اقدامات جراحی مانند جراحی بلفاروپلاستی (اصلاح پلک) است. لیفت چشم به روش غیرجراحی به سفت شدن پوست اضافی پلک و چروک اطراف چشم کمک می‌کند در حالی که این روش کاملاً غیر تهاجمی است.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی چیست؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی برای تقویت یا ایجاد شکل ظاهری بهتر برای پلک فوقانی انجام می‌شود. کاندیداهای خوب برای لیفت های چشمی کسانی هستند که از نظر سلامت بدنی در وضعیت خوبی باشند.

ممکن است اصطلاح “لیفت پلک” در هنگام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی پلک ها کمی گمراه کننده باشد چرا که در این عمل ها هیچ لیفت یا بالا بردنی انجام نمی‌شود. جراحی لیفت چشم شامل از بین بردن پوست اضافی، چربی، خطوط، چین و چروک و موارد دیگر از ناحیه چشم و پلک و از طریق برش است.

در جراحی بلفاروپلاستی فوقانی، پوست دوباره به هم می‌چسبد تا یک پلک ایجاد شود. جراحی پلک تحتانی یا برش‌هایی در زیر خط چشم و یا در قسمت داخلی پلک دارد. این روش به روش ترانس کونژوکتیوال (transconjunctival) گفته می‌شود که امکان دسترسی بدون برش‌های قابل مشاهده را می‌دهد.

در عمل بلفاروپلاستی خطرات زیادی وجود دارد، از درد و جای زخم نامطلوب گرفته تا افتادگی پلک، عفونت، خطرات ناشی از بی‌هوشی و حتی تغییر بینایی یا نابینایی.

چگونه پلک‌های دارای افتادگی را بدون جراحی برطرف کنیم؟ 

انتخاب لیفت پلاسما چشم می‌تواند به شما در رفع مشکلات مرتبط با افتادگی پلک های پایین و بالا کمک کند که وقتی پوست اطراف چشم با افزایش سن دچار تحلیل می‌شود بدون خطرات ناشی از جراحی به رفع این معضل کمک می‌کند. لیفت پلاسما چشم یک جایگزین قدرتمند و مؤثر برای اقدامات جراحی مانند بلفاروپلاستی (اصلاح پلک) است. این روش درمانی توسط بسیاری از روش‌های آرایشی و بهداشتی جراحی تهاجمی ترجیح داده می‌شود ، زیرا لیفت پلاسما چشم به معنی کاهش زمان ریکاوری بوده و هیچ یک از عوارض عمل جراحی که می‌تواند قبل و بعد از عمل ایجاد شود را ندارد.

لیفت چشم به روش غیر جراحی، پوست اضافی پلک و چروک اطراف چشم را در حالی که یک روش کاملاً غیر تهاجمی است، از بین می‌برد. این سیستم گرما را به مناطق اطراف نیز منتقل نمی‌کند، و این باعث می‌شود این روش برای درمان مناطق حساس (مانند پلک‌ها) که برای سایر دستگاه ها مناسب نیستند ، ایده آل باشد.

این روش درمانی توسط بسیاری از روش‌های آرایشی و بهداشتی جراحی تهاجمی ترجیح داده می‌شود، زیرا لیفت پلاسمای چشم به معنی کاهش زمان ریکاوری بوده و هیچ یک از عوارضی که می‌تواند قبل و بعد از عمل ایجاد شود را ندارد.در لیفت پلاسمای چشم به روش غیر جراحی پوست اضافی پلک و چروک اطراف چشم را در حالی که یک روش کاملاً غیر تهاجمی است از بین می‌برد. این سیستم گرما را به مناطق اطراف نیز منتقل نمی‌کند، و این باعث می‌شود این روش برای درمان مناطق حساس (مانند پلک‌ها) که برای سایر دستگاه‌ها مناسب نیستند، ایده آل کند.

مزایای استفاده از لیفت پلاسمای چشم در مقابل جراحی بلفاروپلاستی

مزایای پلاسما نسبت به بلفاروپلاستی پلک عبارتند از:

– درمان نیازی به بیهوشی تزریقی ندارد. این عمل فقط با کرم بی حسی موضعی انجام می‌شود.

– نیازی به برش پوست ندارد. یک جلسه فقط شامل تصعید پلاسما پوست است.

– هیچ بخیه ای لازم نیست، بنابراین هیچ خطری برای ایجاد زخم وجود ندارد.

– این یک روش بسیار کم خطر است (هیچ خطر کوری وجود ندارد، همان طور که در مورد جراحی بلفاروپلاستی وجود دارد.)

– حداقل عوارض جانبی و زمان بستری شدن را دارد.

– این عمل یک روش سریع و آسان است، لیفت پلاسما چشم فقط 30 دقیقه طول می‌کشد.

– از طریق پلاسما، تولید کلاژن برای ایجاد پوستی قوی‌تر با چروک کمتر، تحریک می‌شود.

پلاسمای چشم

چه کسانی برای درمان لیفت پلاسمای چشم مناسب هستند؟

درمان لیفت پلاسما برای هرکسی که مایل به سفت شدن پوست و کاهش ظاهر خطوط موجود در پوست خود است، ایده آل است. این روش یک درمان عالی برای:

  • سفت شدن پلک های افتاده و بلند کردن ناحیه چشم
  • از بین بردن خطوط اطراف چشم
  • کاهش خطوط سیگاری‌ها در اطراف دهان

در صورت وجود موارد زیر نباید از لیفت پلاسما چشم استفاده شود:

  • باردار هستید
  • از پوستی بسیار تیره برخوردار باشید زیرا احتمال ایجاد لکه‌های کم رنگ (هایپوپیگمانتاسیون) یا لکه‌های تیره التهابی (هایپرپیگمانتاسیون) وجود دارد، به خصوص اگر پوسته های کربنی برداشت شده یا خراشیده شوند.

لیفت پلاسمای چشم چگونه کار می‌کند؟

لیفت پلاسمای چشم چگونه کار می‌کند؟ 

لیفت پلاسمای چشم برای بلند کردن یا صاف کردن پلک‌های افتاده، سنگین و مضاعف شده و همچنین برای کاهش کیسه‌های چشمی و چین و چروک‌های پا کلاغی اطراف چشم بهتر عمل می‌کند. این روش یک راه حل دائمی با حداقل تهاجم و یا خطر است و درمان بسیار انتخابی تر از رادیو فرکانس یا HIFU است. کل درمان یک پیشرفت نوآورانه در پزشکی زیبایی و جوان سازی صورت است زیرا این فرایند از حالت چهارم ماده استفاده می کند: پلاسما.

پلاسما از یونیزاسیون گازها در هوا استفاده می‌کند که یک قوس الکتریکی تشکیل می‌دهد. حالت‌های دیگر ماده جامد، مایع و گاز هستند. این روش درمانی نسبتاً بدون درد و بدون نگرانی برای از بین بردن چشم است. در طول جلسه، متخصصان آموزش دیده بی حسی موضعی را در ناحیه چشم اعمال می‌کنند. در مرحله بعد، اپلیکاتور پلاسما در مکان‌هایی که باید به ترتیب و روشی خاص تحت درمان قرار گیرند، به طور موثر پوست اضافی را از بین می‌برد.

اپلیکاتور پلاسما مجدداً خط چشم را تغییر می‌دهد و میکرو اسکارهای ریز را باقی می‌گذارد که طی چند روز از بین می روند. از آنجا که سوزن فقط مساحت 0.3 میلی متر دارد، روش دقیق و ظریفی است. سوزن هرگز پوست را نمی‌شکند اما قوس الکتریکی کوچکی را ساطع می‌کند که ضمن کم کردن خطر، برای درمان پوست اطراف چشم ایده آل است. پلاسما انقباض فوری را از طریق نوک سوزن تحریک کرده و پوست را در این روند محکم می‌کند. شما باید خیلی سریع اختلاف را مشاهده کنید، اما نتایج نهایی 2-4 هفته طول می‌کشد تا کاملاً پدیدار شود.

نتایج و مراقبت های بعد از پلاسمای دور چشم

مراقبت های بعدی و نتایج

لیفت پلاسمای چشم روشی بسیار ملایم و خفیف است. تعداد جلسات لازم به اندازه منطقه مورد نیاز و میزان تصحیح مورد انتظار فرد مراجعه کننده بستگی دارد. قوس الکتریکی پلاسما یک نقطه سوختگی سطحی روی پوست ایجاد می‌کند. “نقاط” تکرار شده با استفاده از پلاسما در اطراف چشم ایجاد می‌شوند.

بلافاصله بافت پوست بخار می‌شود که پوست آن ناحیه را پوسته پوسته می‌کند. هنگامی که میکرو پوسته‌ها به طور طبیعی از بین می روند، پوست بسیار سفت تر و محکم تر نشان داده می‌شود و خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست از بین رود. این جلسه ممکن است برای بعضی از افراد نسبتاً ناراحت کننده و حساس باشد به خصوص که عمل های پلک در جایی است که پوست در آن ناحیه به میزان زیادی نازک است.

اپلیکاتور پلاسما به تکنسین‌ها اجازه می‌دهد تا سریع تر و دقیق تر عمل کنند که ممکن است ناراحتی‌های احتمالی را برای شما به حداقل برساند. با این حال، همه این موارد به حساسیت‌های شخصی شما و آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. ناحیه تحت درمان را نپوشانید و تا زمانی که پوست کاملاً بهبود یابد، از هر نوع لوازم آرایشی، ریمل، کرم یا سفید کننده و لوسیون‌های آرایشی در ناحیه مورد درمان استفاده نکنید.

بعد از هر نوع عمل صورت به خصوص در اطراف چشم ، از ماسک های مخصوص ژل خنک کننده چشم استفاده کنید تا با کاهش هر گونه تورم در ناحیه چشم، باعث تسکین التهاب شده و از ایجاد آن جلوگیری نماید. پس از بهبودی میکرو زخم‌های پوستی، تا 12 هفته از ضد آفتاب فاکتور 50 استفاده کرده و از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب جلوگیری کنید.

سوالات متداول پلاسمای چشم


پس از انجام درمان لیفت پلاسمای چشم چگونه به نظر خواهم رسید؟

پس از درمان، تورم موقت ممکن است در مناطقی که درمان استفاده شده است، رخ دهد. این امر به طور کلی 2-3 روز ادامه می‌یابد و سپس به صورت طبیعی بهبود می‌یابد. این امر کاملاً طبیعی است و نتیجه مکانیسم واکنش طبیعی بدن است.

آیا لیفت پلاسمای چشم درد دارد؟ 

کرم بی حس کننده موضعی به مدت 45 دقیقه روی پوست تمیز شده اعمال می‌شود. بیشتر بیماران مقداری گرما و درد احساس می‌کنند. در پایان جلسه، نقاط سوختگی سطحی سیاه و قهوه ای کوچکی در منطقه تحت درمان وجود خواهد داشت که ممکن است دارای درد جزئی باشد.

آیا برای پلاسمای چشم نیاز به وقت مرخصی از کار خود دارم؟

مراقبت‌های پس از درمان حداقل است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. فقط کافی است از میکرو اسکاب ها مراقبت کنید تا آن‌ها را مرطوب کرده و از آفتاب گرفتن، سونا و ورزش های سنگین خودداری کنید در حالی که منطقه به صورت خود به خود بهبود می‌یابد. سعی کنید از لایه برداری یا خراشیدن در قسمت میکرو اسکاب ها خودداری کنید. “پوسته پوسته شدن” میکرو پوسته‌ها را می‌توان با کرم‌های مخفی کننده نیز پوشانید.

جلسات درمانی پلاسمای چشم چه مدت طول می‌کشند؟

این عمل حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید.

برای لیفت پلاسمای چشم چند جلسه نیاز خواهم داشت؟ 

تعداد جلسات مورد نیاز شما کاملاً به اهداف و نتایج دلخواه شما بستگی دارد.

لیفت پلاسمای چشم چقدر ایمن است؟ 

لیفت پلاسمای چشم یک روش غیر تهاجمی و با حداقل خطر و عوارض می‌باشد، و از جمله روش‌های غیرجراحی است و هیچ یک از خطرات ناشی از بلفاروپلاستی جراحی را به همراه ندارد.

هزینه لیفت پلاسمای چشم چقدر است؟ 

ابتدا با پزشک مشورت کنید تا در مورد لیفت پلاسما چشم و اهدافی که به دنبال آن هستید، صحبت کنید. توصیه می‌شود به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید، بنابراین پزشک می‌تواند نیازهای شما را به طور بی طرفانه ارزیابی کرده و هزینه بهتری را به شما نشان دهد.

آیا عوارض جانبی در لیفت پلاسمای چشم وجود دارد؟ 

پزشکان بر اساس کار های درمانی که روی پوست شما انجام می‌دهند، و بعد از جلسه درمانی شما، تا 1-5 روز تورم ملایم روی پوست شما ایجاد می‌شود که طبیعی است، اما التهاب معمولاً از جنبه جزئی و کاملاً مورد انتظار است. بستری بعد از درمان و ریکاوری از لیفت پلاسما چشم اغلب نسبت به کار با سایر دستگاه‌های درمانی مشابه، کمتر بوده و روش مناسب تری است.

سخن آخر

لیفت پلاسمای چشم یا لیفت چشم پلکسر Plexr یک روش غیر تهاجمی برای رفع پوست اضافی پلک و چروک اطراف چشم می باشد.

کلینیک چشم دکتر یادگاری ارائه کننده تمام خدمات مربوط به چشم شامل لیفت شقیقه، فمتولیزیک ،پتوز، بلفاروپلاستی، انحراف چشم، ضعیفی چشم و غیره می باشد. کلینیک ما با داشتن دکتری زبده و با مهارت و همچنین تیم متخصص و قوی یکی از کلینیک های مطرح در کشور است که شما می توانید با یکبار مراجعه و مشاهده مراجعین محترم و رضایت آنها از خدمات مجموعه ما، اطمینان حاصل کنید.
برای مشاوره رایگان یا گرفتن نوبت در درمان و زیبایی چشم کافیست با شماره ۰۹۱۲۰۶۱۷۹۷۳ با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *